@article{ author = {Ahmadi, Mireyl}, title = {Case Assignment in Russian and Persian}, abstract ={Russian language, with regard to its grammar, is a language with its own special complexities, hardly found in other languages. Although languages are different from each other, they have some similarities as well. The Iranian learner, while learning Russian, analyzes the sentences using patterns similar to his/ her native language patterns. Occasionally, such native patterns cause the learner to make glaring mistakes. Verb, in Russian language, is a word that grammatically conducts a noun and its modifiers (падеж). The difficulty, which the learners encounter is the lack of a complete agreement of verb conduction. That is to say, it is possible for a verb in Persian language to conduct its dependent word in a particular manner, which the very same verb, in Russian language, might conduct its defendant word in a different manner. It is even possible that the verb conduction by the same verb in the two languages might occur by means of two totally different prepositions. In other to avoid such errors, it seems necessary to make the learners aware of their occurrences at the very initial steps of language learning.}, Keywords = {Russian language,Persian language,verb,grammatical case (manner),mother tongue,student}, volume = {15}, Number = {2}, pages = {1-9}, publisher = {Tarbiat Modares University}, title_fa = {هدایت افعال در زبان روسی در مقایسه با افعال زبان فارسی}, abstract_fa ={زبان روسی از نظر قواعد دستوری زبانی است با پیچیدگیهای خاص خود که شاید کمتر چنین ویژگیهایی را بتوان در دیگر زبانها مشاهده کرد. زبانها در عین حال که متفاوتند، شباهتهای گوناگونی نیز به هم دارند. زبان آموز ایرانی هنگام فراگیری زبان روسی با الگوهای مشابه زبان مادری خود به تجزیه و تحلیل و ترجمه جملات روسی میپردازد. گاهی این الگوهای زبان مادری، زبان آموز را گمراه میکند و به این علت اشتباهات گفتاری فاحشی را مرتکب میشود. فعل در زبان روسی کلمه ای است که اسم را همراه با وابسته هایش به شش حالت دستوری (падеж) هدایت میکند. مشکلی که زبان آموزان با آن مواجه میشوند، عدم تطابق کامل حالت دهی فعل است. بدیت معنی که یک فعل ممکن است در زبان فارسی کلمه تحت تاثیر خود را به حالتی خاص هایت کند، اما همان فعل در زبان روسی کلمه تحت تاثیر خود را به نوعی دیگر حالت دهد. و یا اینکه هدایت فعلی انجام شده توسط دو فعل مشابه در دو زبان مذکور، با کمک دو حف اضافه کاملا متفاوت انجام پذیرد. برای پرهیز از چنین اشتباهاتی ضروریست تا از همان گامهای اولیه زبان آموز را متوجه بروز چنین اشتباهاتی کرد.}, keywords_fa = {زبان روسی,زبان فارسی,فعل,هدایت فعلی,حالت دستوری,زبان مادری,زبان آموز}, url = {http://eijh.modares.ac.ir/article-27-11061-en.html}, eprint = {http://eijh.modares.ac.ir/article-27-11061-en.pdf}, journal = {The International Journal of Humanities}, issn = {2538-2640}, eissn = {2538-2659}, year = {2008} } @article{ author = {Aminzadeh, Elham}, title = {The Fundamental Human Rights in the Situations of Occupation and Economic Sanctions}, abstract ={The protection of fundamental human rights at the time of war or peace is an obligation that should be observed at anytime by the states and international organizations. After the Second World War, the non-peaceful situations such as occupation and economic sanctions have occurred numerously, which in some cases lasted for more than a decade. Unfortunately, the laws governing these situations are not implemented properly, and therefore fundamental human rights of people, especially their life, integrity and security, have been violated. This article aims at considering legal rules and their effectiveness in protecting fundamental human rights at the times of occupation and economic sanctions. This study is based primarily on the conventional and customary international legal rules.}, Keywords = {Fundamental Human Rights,Occupation,Economic Sanctions,Security Council and the Hague}, volume = {15}, Number = {2}, pages = {11-32}, publisher = {Tarbiat Modares University}, title_fa = {حقوق بنیادین بشر در دوران اشغال و تحریم اقتصادی}, abstract_fa ={تعهد به احترام به حقوق بنیادین بشری در زمان صلح و جنگ امری است که بدون در نظر گرفتن زمان و مکان می بایست در هر شرایطی مورد رعایت قرار گیرد. از جمله وضعیتهای غیر صلح آمیزی که در دهه های اخیر به دفعات به وقوع پیوسته وضعیتهای اشغال و تحریم اقتصادی می باشند که در برخی موارد سالها بطول انجامیده اند. اشغال بخشی یا تمامی سرزمین یک کشورعمومأ با نقض حقوق بنیادین بشر همراه است که اسناد بین المللی و قواعد آمره حاکم بر رفتار دولتها این اعمال ناقض حقوق را منع نموده اند. همچنین تحریمهای اقتصادی اعمال شده توسط کشورها یا سازمانهای منطقه ای و سازمان ملل متحد تابع قواعد موضوعه و غیر موضوعه بین المللی است که عدم توجه به این قواعد منجر به نقض وسیع حقوق بنیادین بشری می گردد. در این تحقیق سعی بر آن است تا قواعد بین المللی عرفی و قراردادی حاکم بر رفتار دولتها و سازمانهای بین المللی در دوران اشغال و تحریم اقتصادی و میزان تأثیر آنها درحمایت از حقوق بنیادین بشری مورد بررسی قرار گیرد.}, keywords_fa = {حقوق بنیادین بشر,اشغال,تحریم اقتصادی,شورای امنیت سازمان ملل متحد,حقوق لاهه,حقوق ژنو,میثاق بین المللی حقوق سیاسی و مدنی}, url = {http://eijh.modares.ac.ir/article-27-8134-en.html}, eprint = {http://eijh.modares.ac.ir/article-27-8134-en.pdf}, journal = {The International Journal of Humanities}, issn = {2538-2640}, eissn = {2538-2659}, year = {2008} } @article{ author = {Asgary, Ali and Badri, S. Ali and Rafieian, Mojtaba and Hajinejad, Ali}, title = {Utilizing Post-Disaster Development Opportunities after Bam Earthquake and the Role of Stakeholders}, abstract ={Disasters provide physical, social, political and environmental development windows of opportunities that can be used not only to reconstruct the impacted areas, but also to improve the socio-economic and physical conditions of the impacted population in the long run. It is argued, however, that there is a limited time frame of approximately four years for such opportunities to be utilized efficiently. Bam earthquake in December 2003 that killed more than 27000 and devastated the historical part of the city opened several unique opportunities for mitigation, socio-economic and physical development. This paper examines the roles that various stakeholders played in the Bam reconstruction and their contribution to the success and failure of utilizing disaster development opportunities. The results show that stakeholders’ collaboration and participation, knowledge and experience, long-term and holistic visions, division of labour and use of resources have had significant influence on the success and failure of using post-disaster opportunities.}, Keywords = {Post-disaster reconstruction,Development opportunities,Bam earthquake,IRAN}, volume = {15}, Number = {2}, pages = {33-52}, publisher = {Tarbiat Modares University}, title_fa = {بهره‌گیری از فرصتهای توسعه‌ای بعد از وقوع مخاطرات و نقش گروههای درگیر در بازسازی: مورد مطالعه زلزله بم}, abstract_fa ={مخاطرات، دریچه‌ای از فرصت‌های توسعه فیزیکی، اجتماعی و زیست‌محیطی را به‌دست می‌دهند که نه تنها برای بازسازی نواحی آسیب‌دیده قابل استفاده هستند بلکه شرایط اجتماعی _ اقتصادی و فیزیکی جمعیت متأثر را در بلندمدت بهبود می‌بخشند. با این همه، این بحث مطرح می‌شود که یک محدودیت زمانی تقریباً چهار ساله‌ برای بهره‌برداری مؤثر از چنین فرصت‌هایی وجود دارد. زلزله پنجم دی‌ماه 1381 بم که طی آن بیش از 27000 نفر کشته شدند و بخش تاریخی شهر نابود شد، فرصت‌های بی‌نظیری برای کاهش‌ آثار ناشی از زلزله و توسعه اجتماعی _ اقتصادی و فیزیکی ایجاد کرد. این مقاله نقش‌هایی را که گروههای مختلف درگیر در بازسازی بم ایفا کردند و سهم آنها را در توفیق و یا ناکامی در بهره‌برداری از فرصت‌های توسعه‌ای ناشی از زلزله مورد آزمون قرار می‌دهد. یافته‌ها نشان می‌دهند که همراهی و مشارکت گروههای دخیل در امر بازسازی, دانش و تجربه، دیدگاههای بلندمدت و کل‌نگرانه، تقسیم نیروی کار و استفاده از منابع تأثیر مهمی بر توفیق و ناکامی بهره‌گیری از فرصت‌های مخاطره داشته‌است.}, keywords_fa = {بازسازی بعد از وقوع مخاطرات,فرصت‌های توسعه‌ای,زلزله بم,ایران}, url = {http://eijh.modares.ac.ir/article-27-2480-en.html}, eprint = {http://eijh.modares.ac.ir/article-27-2480-en.pdf}, journal = {The International Journal of Humanities}, issn = {2538-2640}, eissn = {2538-2659}, year = {2008} } @article{ author = {Mahmoudi, Seyed Ali}, title = {An Evaluation of Kant\'s Theory of Perpetual Peace in the Field of Contemporary Political Philosophy}, abstract ={Philosophical sketch of Immanuel Kant (1724-1804) on the primary conditions for Peace and co-existence between states is reflected in his Perpetual Peace. In Kant's view, three primary conditions of perpetual peace of a republican government in every country are based on a civil constitution, establishment of a federation of free states, and cosmopolitan right of individuals as world citizens. The foundations of republican system, i.e. freedom for all members of the society as human beings, belonging of each individual to a public code of law as subject, and equality before law as a citizen, are important in Kant's political philosophy. Two primary responsibilities for Kant's federation of free states, i.e. non-interference in the internal affairs of member states, and upholding of a unified front against extraterritorial aggression, suffer from ambiguity and inadequacy, and is therefore vulnerable. Kant's formulation of "a unified world government" is cautionary and conditional; for it can be ended to despotism and decline.}, Keywords = {Freedom,Democracy,Peace,War,Republic,State,Citizen}, volume = {15}, Number = {2}, pages = {53-70}, publisher = {Tarbiat Modares University}, title_fa = {ارزیابی نظریه صلح پایدار کانت در گستره فلسفه سیاسی معاصر}, abstract_fa ={طرح فلسفی ایمانوئل کانت (1804-1724) در باب پیش زمینه‌ها و شرطهای بنیادین صلح و تفاهم میان دولتها، در رساله صلح پایدار تبلور یافته است. کانت، شرطهای سه گانه تحقق صلح پایدار را نظام جمهوری در هر کشور بر پایه قانون اساسی، تأسیس فدراسیون دولتهای آزاد و حق جهانشهریِ افراد به مثابه شهروندان جهان می‌داند. بنیانهای نظام جمهوری، یعنی برخورداری اعضای جامعه از آزادی به عنوان انسان، تعلق افراد به قانون عمومی به عنوان اتباع و برابری قانونی برای هر فرد به عنوان شهروند، در فلسفه سیاسی کانت اهمیت دارد. دو وظیفه اصلی فدراسیون دولتهای آزاد کانت، یعنی «عدم دخالت دولتها در امور داخلی یکدیگر» و «دفاع از دولتهای عضو در برابر تجاوز خارجی»، دچار ابهام و کاستی و از این رو انتقادپذیر است. صورتبندی «حکومت یگانه جهانی» کانت، توأم با حزم و احتیاط و امری مشروط است؛ چرا که می‌تواند به خودکامگی و یا فروپاشی منجر شود.}, keywords_fa = {آزادی,دمکراسی,صلح,جنگ,جمهوری,دولت,شهروند}, url = {http://eijh.modares.ac.ir/article-27-2626-en.html}, eprint = {http://eijh.modares.ac.ir/article-27-2626-en.pdf}, journal = {The International Journal of Humanities}, issn = {2538-2640}, eissn = {2538-2659}, year = {2008} } @article{ author = {Moinzadeh, Ahmad Reza and Talebinezhad, Mohammad Reza and Behazin, Arash}, title = {Exposure Density in Relation to Learning and Retention in EFL}, abstract ={The present study investigates the effect of different exposure densities on third grade Iranian junior high school (IJHS) students’ EFL development and retention. It also attempts to explore whether there is any differential performance due to type of post-exposure assessment tasks (recognition vs. written production). Performances of five groups of learners receiving equal amount of exposure to EFL knowledge with different densities over different time spans were compared on both recognition and written production tasks. The results of the repeated measures analysis of variance and paired sample tests reveal that there seems to be a threshold exposure density for development of structure production, as well as for the retention of total EFL and vocabulary production. Analyses of variance for the five groups were performed on the raw scores obtained for a pre-test and two post-tests. The results further reveal significant differences for acquisition and retention of the target EFL knowledge among different groups. The results also suggest different optimal exposure densities for the target EFL knowledge development and retention.}, Keywords = {Exposure Density,High Exposure Density (HED),Low Exposure Density (LED),Mid Exposure Density (MED),Mid-High Exposure Density (MHED),Mid-Low Exposure Density (MLED),Optimal Exposure Density (OED),Target EFL knowledge score,Threshold Exposure Density (TED)}, volume = {15}, Number = {2}, pages = {71-98}, publisher = {Tarbiat Modares University}, title_fa = {چگالی عرضه در رابطه با یادگیری و ماندگاری زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی}, abstract_fa ={تحقیق حاضر به بررسی تاثیر چگالی‌های مختلف عرضه بر یادگیری و ماندگاری دانش زبان انگلیسی (به عنوان یک زبان خارجی) دانش آموزان دوره سوم راهنمایی در ایران می پردازد. همچنین به بررسی این موضوع می پردازد که آیا نحوه ارزشیابی پس-از-عرضه از دو طریق تشخیص یا تولید پاسخ صحیح بر نتایج مطالعه تاثیر می گذارد یا خیر. عملکرد پنج گروه از شرکت کنندگان که در دوره های مختلف از نظر طول دوره در معرض میزان برابری از آموزش زبان انگلیسی (به عنوان یک زبان خارجی) قرار گرفتند از دو طریق تشخیص یا تولید پاسخ صحیح با یکدیگر مقایسه شد. با توجه به نتایج تحلیل واریانس با اندازه های تکراری و آزمونهای t با دو نمونه وابسته به نظر می رسد برای آموختن تولید ساختار، ماندگاری دانش کلی زبان انگلیسی (به عنوان یک زبان خارجی) و ماندگاری توانایی تولید واژگان، نوعی آستانه چگالی عرضه وجود دارد. تحلیل واریانس نمرات پیش آزمون و دو پس آزمون پنج گروه نشان داد گروهها از نظر یادگیری و ماندگاری دانش زبان انگلیسی (به عنوان یک زبان خارجی) با یکدیگر تفاوت معنا داری دارند. این نتایج همچنین حاکی از چگالی های عرضه بهینه مختلفی برای یادگیری و ماندگاری زبان انگلیسی (به عنوان یک زبان خارجی) است.}, keywords_fa = {چگالی عرضه,چگالی عرضه بالا,چگالی عرضه پایین,چگالی عرضه متوسط,چگالی عرضه متوسط بالا,چگالی عرضه متوسط پایین,چگالی عرضه بهینه,نمره دانش زبان انگلیسی هدف به عنوان زبان خارجی,چگالی عرضه آستانه}, url = {http://eijh.modares.ac.ir/article-27-6922-en.html}, eprint = {http://eijh.modares.ac.ir/article-27-6922-en.pdf}, journal = {The International Journal of Humanities}, issn = {2538-2640}, eissn = {2538-2659}, year = {2008} } @article{ author = {Motahari, Mohamm}, title = {The Hermeneutical Circle or the Hermeneutical Spiral?}, abstract ={The problem of the hermeneutical circle is one of the contentious issues in philosophical hermeneutics. This paper, begins with focusing on the question as to whether what hermeneuts mean by a hermeneutical circle is in fact a real circle with no analogical sense involved. Recognizing that this problem is not confined to the relation between part and whole, this study confines itself to explore the problem of the hermeneutical circle with regard to the circularity between part and whole in a sentence. I will argue that, as far as the interdependence between part and whole of a sentence is concerned, there is no real circularity between them. This will be followed by scrutinizing the source of such a misunderstanding, i.e., the circular interdependence between understanding the part and the whole of a sentence. I will present my analysis through a critical reading of two contemporary hermeneuts, Eric Donald Hirsch and Graeme Nicholson, even though both are on the right track in questioning the existence of such a circle in the first place. The argument presented could apply to contexts well beyond that of the circularity between part and whole in a sentence.}, Keywords = {Philosophical Hermeneutics,Hermeneutical Circle,Sentence,Part and Whole,Frederick Schleiermacher,Hans-Georg Gadamer,Eric Hirsch,Graeme Nicholson}, volume = {15}, Number = {2}, pages = {99-112}, publisher = {Tarbiat Modares University}, title_fa = {دور هرمنوتیکی یا مارپیچ هرمنوتیکی؟}, abstract_fa ={این مقاله که کاوشی است در حقیقت "دور هرمنوتیکی" با این پرسش آغاز می شود که آیا مراد علمای هرمنوتیک از «دور» یک دور واقعی است یا خیر؟ دغدغه اصلی این نوشتار منعطف به یکی از انواع دورهرمنوتیکی یعنی دور میان فهم جزء و کل یک جمله و در پی پاسخ به این پرسش است که آیا اساسا فهم جزء و فهم کل یک جمله مستلزم دور است؟ در پاسخ، ابتدا بر این مطلب استدلال شده است که چرا بر خلاف رای بسیاری از دانشمندان هرمنوتیک اساسا چنین دوری وجود ندارد و سپس نشان داده شده است که منشأ این گمان از کجا نشئت می گیرد. در این تحلیل، توجه ویژه ای به نقد آرای دو تن از دانشمندان معاصر هرمنوتیک، اریک هرش و گرامه نیکولسون شده است گرچه هیچ کدام دور هرمنوتیکی را یک دور حقیقی نمی دانند.}, keywords_fa = {هرمنوتیک فلسفی,دور هرمنوتیکی,فردریک شلایرماخر,مارتین هایدگر,هانس گئورگ گادامر,اریک هرش,گرامه نیکولسون,جمله,جزء و کل}, url = {http://eijh.modares.ac.ir/article-27-3023-en.html}, eprint = {http://eijh.modares.ac.ir/article-27-3023-en.pdf}, journal = {The International Journal of Humanities}, issn = {2538-2640}, eissn = {2538-2659}, year = {2008} } @article{ author = {OuliaeiNia, Hele}, title = {A Comparative Study of Saadi\'s Golestan and Johnson\'s Rasselass}, abstract ={The research entitled “A comparative study of Saadi’s Golestan and Samuel Johnson’s Rasselas” is based on the inclination of 18th century writer and theorist Johnson on towards rich Persian literature and outstanding resemblance of Golestan and Rassales from the structural, moral, Philosophical points of view. The findings are based on two hypotheses: (1) Has there been any basis for Johnson’s specific attention to Persian literature and if there has been any interest or familiarity with Persian literature, how extensive or profound has it been? (2) With regard to the deep influence of the French Neo-classicists on English Neo-classicists in the 18th century, is there any possibility that, even Johnson had an access to the English text of Golestan. The present paper also comes up with noteworthy results representing this fact that the first feeling about the similarity between Golestan and Rasselas was not baseless. The evidence indicates that not only was Johnson fascinated by Arabic and Persian literature (which Europeans considered interchangeable) but also widely studied the translation of Persian poets like Saadi. The similarity between the two works has been so remarkable that it attracted the attention of some of Persian and English scholars. However, the present project is intended to test and check the authenticity of this sense of similarity, to give it a second thought and to deal with it more consciously and seriously than it has experienced so far.}, Keywords = {Rasselas,Golestan,Saadi,Johnson,Western and Persian Classical writers}, volume = {15}, Number = {2}, pages = {113-126}, publisher = {Tarbiat Modares University}, title_fa = {بررسی تطبیقی گلستان سعدی و راسلاس جانسون}, abstract_fa ={پژوهشی که تحت عنوان " سعدی و جانسون: پژوهشی تطبیقی در باره گلستان و راسلاس" صورت گرفته است بر اساس اشارات مکرر ساموئل جانسون، نویسنده و نظریه پرداز قرن هیجدهم انگلستان، به غنای ادبیات فارسی در راسلاس و شباهت های مشهود بین این دو اثر از نظر ساختار ظاهری، مضامین اخلاقی، فلسفی، آموزشی، سبک نگارش و جهان بینی کلاسیسیتی این دو اثر بوده است. این شباهت ها پژوهشگر را بر آن داشت که به تحقیق در مورد دو نکته اصلی بپردازد: ابتدا اینکه ساموئل جانسون، نویسنده و منتقد نامی قرن هیجدهم نئوکلاسیسیم انگلستان تا چه حد با ادبیات شرق و ادبیات فارسی آشنائی داشته است که سبب شده در اثرش راسلاس بر عظمت این ادبیات تا این حد تاکید کند؟ دیگر اینکه این آشنایی و احتمالا تاثیرپذیری از چه طریق صورت گرفته است و سرانجام چگونه این تاثیر پذیری به شباهت های ظاهری مذکور منتهی شده است؟ با مراجعه به زندگینامه جانسون و منابع تاریخی، پزوهشگر به اطلاعات جالبی دست یافت که مایه شگفتی شد. ریرا نشان از این داشت که علاقه جانسون به ادبیات شرق و ادبیات فارسی ریشه در آشنایی او با آثار ترجمه شده به زبان فرانسه و سپس به زبان انگلیسی داشته است و حتی خود به ترجمه آثاری که متاثر از آثار شرقی بوده پرداخته و از طریق مطالعه ترجمه شاردن مستشرق و ایران شناس فرانسوی با آثار کلاسیک فارسی آشنا بوده است. این آشنایی احتمالا سبب تاثیرپذیر سعدی از جانسون در نگارش راسلاس شده است و به شباهت های مذکور بین این دو اثر انجامیده است.}, keywords_fa = {بررسی تطبیقی راسلاس و گلستان,سعدی و ساموئل جانسون,تاثیرپذیری احتمالی سعدی,نویسندگان کلاسیک ایرانی و غربی}, url = {http://eijh.modares.ac.ir/article-27-7696-en.html}, eprint = {http://eijh.modares.ac.ir/article-27-7696-en.pdf}, journal = {The International Journal of Humanities}, issn = {2538-2640}, eissn = {2538-2659}, year = {2008} } @article{ author = {Paya, Ali}, title = {Jonathan Dancy’s Particularism: A Critical Assessment}, abstract ={Jonathan Dancy advocates a radical particularist theory of ethics. Arguing against a variety of generalist doctrines, he maintains that there are no moral principles and that our ethical decisions are highly context-dependent: they are made case by case, without the support of such principles. In this paper, drawing on a number of theoretical concepts used in science as well as the philosophy of science I shall try to develop a moderate generalist-pluralist model. This model, I shall argue, is less vulnerable to Dancy’s criticisms and better equipped, in comparison to Dancy’s own model, to deal with moral cases.}, Keywords = {Particularism. Generalist-pluralist doctrines,Universal moral principles,Themes from science and philosophy of science}, volume = {15}, Number = {2}, pages = {127-155}, publisher = {Tarbiat Modares University}, title_fa = {نظریه اخلاقی اصالت مصداقی جاناتان دنسی: یک ارزیابی نقادانه}, abstract_fa ={جاناتان دنسی از یک دیدگاه اصالت مصداقی افراطی در فلسفه اخلاق دفاع می کند. او ضمن انتقاد از شماری از رویکرد های قائل به اصول عام اخلاقی، مدعی است که هیچ اصل اخلاقی وجود ندارد و قضاوت های اخلاقی ما کاملا وابسته به ظرف ها و زمینه هاست: این قضاوت ها مورد به مورد و بدون برخورداری از حمایت اصول اخلاقی به انجام می رسند. در مقاله حاضر با استفاده از شماری از مفاهیم در علم و فلسفه علم کوشش می کنم یک مدل متواضعانه در خصوص یک رویکرد اخلاقی قائل به کثرت اصول عام اخلاقی را بسط دهم. استدلال اصلی من آن است که این مدل، در برابر انتقادات دنسی از مدل های متکی به اصول عام از آسیب پذیری کمتری برخوردار است و درقیاس با مدل خود دنسی بهتر می تواند از عهده قضاوت در مورد مسائل اخلاقی برآید.}, keywords_fa = {نظریه اخلاقی اصالت مصداقی,اصول عام اخلاقی,دیدگاه های اخلاقی قائل به کثرت اصول عام اخلاقی,آموزه های علم و فلسفه علم}, url = {http://eijh.modares.ac.ir/article-27-3330-en.html}, eprint = {http://eijh.modares.ac.ir/article-27-3330-en.pdf}, journal = {The International Journal of Humanities}, issn = {2538-2640}, eissn = {2538-2659}, year = {2008} }