You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
مدل سازی متغیرهای اخلاقی تاثیرگذار بر برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزیی و روش تجزیه تحلیل تم (مطالعه موردی: صنعت شیرینی و شکلات) مهدی گیلی، لطف الله فروزنده دهکردی، میرزا حسن حسینی، محمد محمودی میمند
چکیده -
متن کامل (PDF)
تحلیل فرایند خدمتدهی سیستم صدور بیمهنامه عمر و تأمین آتیه با رویکرد شبیهسازی پیشامد گسسته و سناریونویسی (موردمطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد) رضا شاکرین، عباس طلوعی اشلقی، رضا رادفر
چکیده -
متن کامل (PDF)
محیط کار روانی اجتماعی؛ مکانیزمی نوین در کاهش استرس شغلی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونتهای آن) فاطمه طاهری
چکیده -
متن کامل (PDF)
کاربرد مدل سیستم های مانا (VSM) در سیستم بانکی : طراحی سیستم بانکی با رویکرد عارضه یابی علی اکبر ارغند، محمود البرزی، علی رجب زاده قطری
چکیده -
متن کامل (PDF)
ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: تحلیل رقابتی در بین برندهای سامسونگ و امرسان) عظیم زارعی، داود فیض، غزاله طاهری
چکیده -
متن کامل (PDF)
تبیین کارکردهای روش مدلسازی جمعی و گروهی در پویایی شناسی سیستمها علی حاجی غلام سریزدی، علی رجب زاده قطری، علینقی مشایخی، علیرضا حسن زاده
چکیده -
متن کامل (PDF)
سیر تطور دانش مدیریت منابع انسانی در ایران محمد شهاب شیبانی فر، عباسعلی رستگار، سید مهدی الوانی، حسین دامغانیان، حسن دانایی فرد
چکیده -
متن کامل (PDF)
الگوی تابآورسازی تولید در ایران؛ مطالعه ای آمیخته مبتنی بر نظریه رویشی و مدلسازی معادلات ساختاری مهدی نظری، حسن مهرمنش، جلال حقیقت منفرد
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue